Bilder

Hej!! vilket underbart väder!! 25 grader i skuggan idag, det är helt otroligt. Nu börjar det närma sig sommarlov och imorgon är det bara en månad kvar tills jag fyller år :) idag fyller min underbar vän Michelle år, GRATTIS!!!!

Här kommer lite bilder från i lördags, nästa gång jag dansar ska ja försöka få med någon som fotar och som kanske kan få lite bättre bilder, men det är inte lätt att fota när man rör på sig.






Ska försöka lägga upp ett videoklipp också, men jag måste bara komma på hur man gör först... Nu ska jag se hur gick det sen, sofiasänglar på 5 ha en fin kväll!

// emelie

Kommentarer
Postat av: diana

det gick ju jätte bra :) <3

2011-06-01 @ 21:42:12
URL: http://dianahermansson.blogg.se/
Postat av: linnea

hej emelie , varför bloggar du aldrig längre ? :O :(

2011-06-07 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0