Det är mitt liv och jag skulle göra vad som helst för det

hejsan :)
jag skulle egentligen börjat jobba idag men planerna förändrades, så jag börjar på onsdag istället. Jag ser verkligen fram emot en sommar i söderköping, även fast jag ska jobba..Tror det blir så att jag åker ut redan idag.
ilördags hade jag dansuppvisning vilket gick jätte bra, som vanligt ;) haha självförtroende jo då :)

En sak som jag märkte idag är att det är flera engelska tjejer som läser min blogg, det är roligt tycker, speciellt då de kommenterar :)

Tänkte lägga upp lite bilder från upvisningen och när vi var hos mammas kompis






Förssökte lägga upp det här inlägget igår men självklart gick strömen.. och kom inte tillbaks fören vid tolv. Jaja men så är livet. Nu ska jag äta lite frukost. Ha en underbar vecka :)
// ξmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0