Blev inte som jag hade tänkt mig...

hej =)
Idag var det ju tänkt att jag, julia, linnea och ellinor skulle efter att vi slutat gå och äta pizza tillsammans för att sedan åka hit och mysa i snön, men så blev det inte riktigt.. Jag stannade hemma från iskolan idag, eftersom jag inte har sovit myket inatt..
Jag är jätte täppt i näsan och kan inte andas!! det är jätte jätte jobbigt, så det blir pyjamas hela dagen ;P!! Men imorgon ska jag ta mig till skolan så att jag kan gå på lägret på lördag. Jag vill verkligen gå alltså!!

imorgon åker jag till pappa men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite OC
Ha det gött alla ;)
//ξmelie

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag brukar också titta på oc när jag är sjuk. Kollade faktiskt på 1:a igår och 2:a idag, dem var på tv:n!! haha. Men annars så brukar jag se de fyra första för vi har bara dem... ;)

Rolig kommentar vah? :D <3

2011-01-20 @ 19:40:54
URL: http://tellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0